وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

دانلود بازی رزیدنت اویل با گرافیک خیره کننده برای آیفون

جدیدترین نسخه بازی Resident Evil بازی دارای کیفیت خیره کننده ای می باشد و شما را به یک نبرد هیجان انگیز می برد. قابلیت های زیادی در بازی نهفته است که با گوشی آیفون ادغام شده است. مثلا کافی است گوشی خود را با سرعت تکان دهید تا بازی Reload شود. این بازی همچنین فابل نصب بر روی iPad و iPod نیز می باشد.

رزیدنت اویل4 _ وبلاگ تخصصی موبایل

نظرات 4 + ارسال نظر
عرش شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ http://arsh.blogsky.com/

خیلی خوب بود با تبادل لینک موافقی شما؟

مهر شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام همکلاسی

یزدان یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری به سایت من هم سری بزن سایت من در تمام زمینه های موبایل و ترفندهای کامپیوتر فعالیت میکند که می تونم فعالیت هاش رو در دیگر قسمت ها هم اضافه کنم اما به نویسند برای سایت نیاز دارم که به من کمک کنند دوستانی که می خواهند در سایت من نویسنده شن در سایت خودم یعنیwww.p30mobile.net ثبت نام کنند و نویسنده بشن
برای تبادل لینک با ما رو با نام پی سی موبایل لینک کنید و مارو خبر کنید تا شما رو لینک کنیم

me یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.tamirkar.com

با سلام اگر تمایل به تبادل لینک با ما رو دارید ما رو به عنوان سایت تعمیرکار لینک کنید بعد به ما خبر بدهید تا شما رو لینک کنیم با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد