وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

بازی زیبا و اکشن موبایل Crysis 3D با فرمت جاوا

Crysis 3D که یک بازی موبایل زیبا و اکشن از سری بازی های CRYSIS می باشد با فرمت جاوا و با کیفیت گرافیکی فوق العاده و مراحلی زیبا و داستانی جذاب به صورت ۳ بعدی در رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ منتشر شده است. این بازی جاوا زیبا بر روی اکثر گوشی های موبایل قابل اجرا می باشد.برای دریافت این بازی موبایل به ادامه مطالب مراجعه کنید. 

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.ir2ax.com

سلام خسته نباشید
وبلاگ خوب و زیبای دارید
به وبلاگ ماهم سر بزنید
اگر باتبادل لینک موافقید ابتدا مارا بانام (عکس&چت&دوستیابی) لینک کنید سپس ما را با خبر کنید
www.ir2ax.com
در ضمن می توانی در آمد خوبی داشته باشی از وبلاگت این سایت کلاهبردار نیست مثل بقیه من ازش پول گرفتم
روشهای درامد 1-سیستم کلیکی 2-همکاری درفروش 3-زیرمجموعه گیری
اگر دوست داشتی با لینک زیر زیرمجموعه من شوید
www.oxinads.com/invtiej.php?uid=65124
باتشکر

مریم عزیزم من خودم با این سایت کار کردم اما خیلی ها مثل تو فکر نمی کنن !

احسان پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://e2f.blogsky.com

سلام
وقتی میخوام اس ام اس دو صفحه ای به بالا با برنامه samsung PC studio بفرستم این پیغام رو میده چکارش کنم که بشه اس ام اس دوصفحه ای به بالا بفرستم
این پیغامشه:
Message is too long.Some data will be lost
اگه راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم
در ضمن گوشی من samsung D900i
منتظرم

محمد پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ

حروف مسیج خیلی زیادت کمی رو حذف کن

mamal پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ http://7dey.ir

داداش
یه چیزی
من مدیر
www.7dey.Ir
هستم خواهشا لینک ما را از اون صفحه بیارید صفحه اصلی
رنک ما در گوگل 2 هستش
اگه قبول نمیکنی بهم بگو لینکت را از وبم بردارم برام سخته تو اون صفحه باشه داداش
موفق باشه
اگه به صفحه اصلی اوردیش خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد