وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

پیامک فارسی ، اس ام اس جدید فارسی ، مسیج روز

یک کشاورز داشت به مزرعه شخم نزدش نگاه میکرد چون منتظر بود تا گاوش این اس ام اس رو بخونه بعد بیاد زمین رو شخم بزنه

بچه ای از پدرش پرسید:فرق تفنگ و مسلسل چیه؟پدرش گفت:پسرم وقتی من و ماردت داریم حرف میزنیم بیا گوش کن.آن وقت می فهمی فرقش چیه!

معتادی که در حال کشیدن سیکارش بود،میگوید:یه ژمین لرژه هم نمیاد که خاکستر شیگارم بیفته!!!

دو دیونه با هم  گفتگو می کردند.اولی:اگر گفتی فرق کلاغ چیه؟دومی خوب معلومه!این بالش از اون بالش مساوی تره!

زن:من بر خلاف تو موقع شنا سرم از آب بیرونه.شوهره:آخه عزیزم چیز سبک همیشه روی آب می مونه

فرا رسیدن ساله نوع میلادی و تولد حضرت مسیح به شما هیچ ربطی نداره!

میدونی بهترین یونچه،یونجه کجاست؟
نمیدونی؟
اشکال نداره از یه گاوه دیگه سوال میکنم!!!

وقتی تنهای
وقتی از زمونه خسته ای
وقتی همه دنیا باهات قهرن
وقتی ضد حال میخوریگهیچ کس نمی فهمه
ولی چرا وقتی میگوزی همه میفهمن؟

آیا فکر میکنید که بی عرصه اید؟
آیا فکر میکنید که به هیچ دردی نمی خورید؟
آیا فکر میکنید که هیچ کسی شما را نی خواهد؟
آیا فکر میکنید که بی مصرفید؟
آیا فکر میکنید که زشتید؟
به خدا حق دارید!

زنه میره دکتر میگه:
آقای دکتر این سینه ام درد میکنه که میخوام بکنمش بندازم جلوی گربه
دکتره میگه:میو میو یمو

نظام به سه شرط پاسور بازی رو آزاد کرد:
1.بی بی چادر سر کنه
2.بجای شاه از ولایت فقیه استفاده بشه
3.سربازها عضو بسیج بشن

آرزو میکنم زندگیت مثل دستمال کاغذی باشه:
دراز
سفید
مفید

چوپان ردوغگو میمیره میره اون دنیا ازش میپرسن تو کی هستی؟میگه:دهقان فداکار

یارو تلویزیون رو روشن میکنه،کانال1قرآن کنال2 قرآن کانال3 قرآن کانال4 قرآن کانل5 قرآن پا میشه تلویزیون رو میبوسه میذاره رو طاقچه

دوست داشتن مثل جیش کردن تو شلواره که همه میبینن ولی فقط خودت گرمیش رو حس میکنی

شباهت هویج با مانتو کوتاه:هر دو چشم رو تقویت میکنه

یه بار آقایی طی یه عملیات تروریستی با کایت خودشو میزنه به کاخ سفید.آمار میگیرن میبینن 100 نفر مردن99 نفر از خنده و1 نفر هم خود ،آقاهه!

میدونی بسیج مخفف چیه؟بنیاد سازماندهی یه سری جوجه..

طبق آخرین آمار یافته دانشمندان کسانی که موقع ریدن فکر میکنند!!موقع فکر کردن میرنند!!!

میدونی چرا رنگ ماشین آتش نشانی قرمز؟خوب اگه 30 متر شلنگ میکردن تو...ت،رنگ تو هم قرمز میشد

آقاهه رفت و نشست تو مستراح عمومی صدا از مستراح بغلی اومد که گفت سلام
آقاهه با خجالت جواب داد سلام
چند لحظه بعد طرف دوباره گفت حالت چطوره؟
آقاهه با خجالت گفت مرسی
چند لحظه گذشت و طرف باز گفت چکار میکنی عزیزم؟
آقاهه که دیگه داشت راستی خجالت میکشید جواب داد والاه هیچی
اینجا دیگه طرف تو مسترا بغلی با صدای یواش گفت عزیزم بذار بعدن بهت زنگ بزنم هر چی میگم این یارو جواب میده!!!

علف زیر پاتم دادش...یه وقت خر نشی ما رو بخوری!

تو در قلب من جا داری
تو در رگ من جا داری
رفتم دکتر گفت تو انگل داری

کمال تبریزی پس از فیلمه مارمولک برایه ساختن فیلمه مدرسی مارمولک ها عازم حوزه علمییه قم شد

شب چهارشنبه است برای غافلگیری اموات صلوات!!!

هواپیماییه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد:متقاضیان،برای شهادت میتوانند از روز شنبه برای ثبت نام اقدام کنند

میدونی فرق نخود با پسکردنی چیه؟
اولی رو وقتی بخوری میگوزی
دومی رو وقتی میگوزی میخوری

غضنفر میره دستشوئی  زنانه میگیرنش میگن مگه کوری نمیبینی زنونست؟میگه من چکار کنم اونجا نوشته زنا نه،او نطرف هم نوشته مردا نه

رئیس خجالت نمیکشی تو اداره داری جدول حل میکنی؟کارمند:چکار کنم قربان،این سروصدای ماشینها که نمذاره آدم بخوابه!

میخواستم بهت بگم که از خونه نیای بیرون چون امروز روز جهانی مبارزه با آنفولانزای مرغیه!