وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

جوک و اس ام اس جدید ، جوک و اس ام اس خنده دار خرداد ماه ۹۱

این شعر زیر بسیار کاربرد دارد ! من خودم هزار بار شماره هام پاک شده
بعد که اس ام اس میاد ، میمونم این شماره مال کیه !
بدبختی اینجاست فقط کافیه طرف بفهمه که شماره هات پاک شده
هزار جور ادا اطوار در میاره تا بگه کیه !
حالا این شعر محترمانه شاید تاثیرش بهتر از فحش و تهدید باشه !
در حافظه ی گوشی من نام شما نیست
ای دور ز غم یاور من نام شما چیست؟
عذرم بپذیر حافظه یکباره پریده !
نامت بفرست ثبت مجددبشه برلیست

شِنبِمِه (shenbeme)  چیست !؟
اضحار وضعیت یک قمی ، وقتی که لب ساحل به او شن چسبیده !

به غضنفر میگن چرا خودکشی کردی؟ افسرده‌ای؟
میگه نه بابا، خوبم، می‌خواستم تو اوج خداحافظی کنم !

دوستت دارم تا آخر ، تا انتهای باور
تا آخر زمونه ، این خط –  اینم + نشونه !

آیا میدانستید گونه ای از عنکبوت های ماده بعد از جفت گیری
نر های خود را میخورند !؟
آنها تنها موجوداتی هستند که فهمیده اند ، شوهر به هیچ دردی نمیخورد !

غضنفر ناراحت بوده
بهش میگن چی شده ؟
میگه : ملت زیر پنجرشون گیتار میزنن …
زیر پنجره ما هم یه وانتی استارت میزنه ، روشنم نمیشه !

عه ! شما همونی هستین که هیچ گـ *ـهی نیست !؟
می‌شه یه امضا بدین !؟

ای دو سه تا کوچه زما دورتر
قلیان تو از همه پر دودتر
کاش که همسایه ما می شدی
پایه قلیان کش ما می شدی
ای به فدای بافور و قلیان تو
مانده ام در حسرت دیدار تو !


کی اشکاتو پاک میکنه ، شبا که غصه داری
بهش بگو ذوق نکنه ، اونم تنها میذاری !


خدایا

هر دری رو خواستی ز حکمت ببندی
نزدیکِ در یخچال نشو !
ممنون

نگه داشتن دُم ماهی و قــلب یک زن
از مشکل ترین کارهای دنیاسـت !

همتون تنهایین … همراه اول دروغ میگه !
“ایـرانسـل”

دقت کرین شبای عروسی تا دهنت پر میشه دوربین میاد روت !؟
 گفتم هواست باشه !

پیامک خنده دار جدید
گفتم که لبت….گفت آب حیات
گفتم دهنت …گفت حب نبات
گفتم که توانم دهم بوسه بر آب حیات؟
گفت د نه د اونو بده به بابات !

سلام عزیز دوست داشتم بیام پیشت
اما ببخشید نمی تونم. برنامتو بخاطر من تغییر نده
قربانت
امضا:(شانس) !

آیا میدانید
هیچ کادوی زشت و به درد نخوری دور انداخته نمیشود،
فقط از خانه ای به خانه دیگر و از شخصی به شخص دیگر منتقل میشود !
حیف نون :

گالیله غلط کرد گفت زمین می‌چرخه
اگه می‌چرخه پس چرا خنک نمیشه ؟

ای کاش بجای دهنم، جاده ی زندگیم آسفالت میشد !
(از سخنان قصار غضنفر)

میگن قیمت گل رفته بالا ، قدر خودتو بدون
چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد