وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

بازی موبایل IQ Knights

بازی موبایل IQ Knights به صورت جاوا برای گوشی های تحت جاوا دارای رزولوشن 320×240 پیکسل و گوشی های سامسونگ همین رزولوشن که با حجم کم می توانید در قسمت ادامه ی مطلب این بازی موبایل را دریافت کنید .  

دانلود:

حجم فایل:462.3 kB

نظرات 8 + ارسال نظر
کاملترین سری فیلم های لورل و هاردی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.laurelhardy.ir/

سلااااام دوست من[گل][گل][گل]

خوبید؟

وب جالب و خوبی دارید[بغل]

یه سر هم به فروشگاه من بزنید و از محصولات جالب ما هم دیدن کنید[قلب][قلب][قلب]

[قلب][قلب][قلب]این هم یکی از مجموعه های من[قلب][قلب][قلب]

مجموعه ای جاودان و ارزشمند از تمامی فیلمهای هنرمندان نامدار آمریکایی (لورل وهاردی) . تمامی فیلم ها با کیفیت خوب می باشند. زوج هنرمند کمدی سینمای جهان که با بازی زیبا خود همه را شگفت زده کرد و فیلم های انها جز یکی از شاهکارهای جهان قرار گرفت. مجموعه ای با ارزش شامل بیش از ?? فیلم لورل و هاردی با هنرمندی هنرنمایی های استن لورل ، الیور هاردی . قابل پخش بر روی رایانه و دی وی دی پلیرهای خانگی.

[قلب][نیشخند]برای توضیحات بیشتر حتما یه سر به وب من بزن باشه[نیشخند][قلب]

[گل]منتظرم ها

[گل][گل]شاد باشیددددد

[گل][گل][گل]بای تا های

مجید سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://majid2000.blogfa.com

اقا نظرت درباره تبادل لینک چیه؟

صفا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام چشورى خیلى کم پیدا شدى چرا نمیاى چت روم همه دوست دارن بیا منتظرم حتما برام آف بذار
دوست دارم عاشقتم خدافظ

::: سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://mahdisong.blogfa.com

سلام بابا ایول من شما رو لینکیدم تو هم لینک کن

مرسى حتما لینک میکنم%

على سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://20clipmoblieiran.blogfa.com

ایما سلام تونستم أز کده استفاده کنم میشه کدى که تعداد بازدید تو یک پستو نشون میده برام بذارى

على سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

بهم بازم سربزن خوشحالم مهشم [گل]

امیر سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ

دستت طلا

وحید سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام
وبلاگتان خیلى زیبا و پرباره خیلى خوشم اومده خیلى مشتاقم با شما بیشتر آشنا بشم من اینم ایدمه منو اد کن بازم سر میزنم موفق باشى[قلب]
Vahid_hamon@yahoo

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد