وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

RedbuL Air Race بازی خلبانی بصورت java

دانلود بازی جدید Redbull Air race که با فرمت java و دو رزولشن 240*320 و 176*220 ارائه گردیده است را میتوانید در ادامه مطلب دانلود نمایید. 

توجه: در داخل فایل دو زولشن موجود می باشد متناسب با گوشی خود بازی را نصب نمایید .
دانلود  

حجم :683 کیلوبایت

نظرات 1 + ارسال نظر
امین موبایل پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ق.ظ http://aminmobile.blogfa.com

با سلام.
دوست عزیز مایلم با شما تبادل لینک کنم. اگه شما هم مایلید من رو با اسم "بروزترین نرم افزارهای موبایل"
لینک کنید و بعد بگید با چه اسمی لینکتون کنم.
خودم میخواستم از اول لینکتون کنم اما گفتم خودتون بگید با چه اسمی لینک کنم بهتره.
با تشکر
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد