وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

بازی Far cry2 با فرمت جاوا

بازی زیبای Far cry2 با فرمت جاوا با رزولیشن ۲۴۰*۳۲۰ با گرافیک  بسیار بالا و مراحل زیاد و زیبا یکی از بهترین بازی های جاواست که می توانید در ادامه مطالب آن را دانلود کنید. 

دانلود :

حجم فایل: ۵۰۰ kb

نظرات 6 + ارسال نظر
سینات پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ

خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند ، پس بمان در خاطرم .

سلام منم عشقت گفتم دلت برام تنگ شده گفتم بیام ببینیم

شب بهت زنگ می زنم می خوایم با اکبر عصربیام شرکتتون

سینات پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ

خدا مشتی از خاک را برگرفت . می خواست لیلی را بسازد، از خود در او دمید . ولی پیش از
آنکه با خبر
شود ،عاشق شد. سالیانی ست که لیلی عشق می ورزد. لیلی باید عاشق باشد.زیرا خدا در او دمیده
است و هر که خدا در او بدمد ، عاشق می شود. لیلی نام تمام دختران زمین است ، نام دیگر انسان.
خدا گفت: به دنیایتان می آورم تا عاشق شوید .آزمونتان تنها همین است : عشق. و هر که عاشق تر آمد
، نزدیکتر است. پس نزدیکتر آیید، نزدیکتر.
عشق، کمند من است. کمندی که شما را پیش من می آورد. کمندم را بگیرید و لیلی کمند خدا را گرفت.
خدا گفت: عشق، فرصت گفتگو است. گفتگو با من .
با من گفتگو کنید...
و لیلی تمام کلمه هایش را به خدا داد. لیلی هم صحبت خدا شد .
خدا گفت: عشق، همان نام من است که مشتی خاک را بدل به نور می کند .
لیلی مشتی نور شد در دستان خداوند...

سجاد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام ایما وبلاگت خیلی خو به بابا فکر نمی کردم کردم اینطوری باشه بابا ایول
چرا نمیای روم دیگه همه دلشون برات تنگ شده از بس ور میزنی تو روم همه از شوخی هات دلتنگ شدن بیا همه دوستا منتظرتن ایما خواهر کوچولوم منتظما زود بیا
برات آف گذاشتم بخونش ..............

اینم اس ام اس پرسپولیسی

اسم قشنگش روی تخت جمشید / از اون قدیم ندیـما می درخشید
رنگ آتیش غیرت پیـرهنـش / میاره افتخار واسه میهنش
طرفداراش سر به فلک می کشن / عاشق ِرنـگ ِمث ِآتیشِشَـن
دفاع ِمحکمـش مث ِیــه سّده / هـر کسـی از جونش نـذاره، ردّه

سجاد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

سجاد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ

/\ /\
// \\_// \\ _____
\_ _/ / /
/ * * \ /^^^]
\_\O/_/ [ ]
/ \_ [ /
\ \_ / /
[ [ / \ / _/
_[ [ \ /_/

رویا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.royaekhis.blogfa.com

خوب بود کلیپ بنامین خیلی جالب بووووووووووووووووووووووووووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد