وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

بازی رزیدنت اویل 2007 Resident Evil-The Missions 3D S60v3

بازی زیبا و محبوب اقامتگاه شیطان یک از معرفوترین و پر طرفداترین  بازی های سال ۲۰۰۷ بوده که این بار به صورت جاوا و برای موبایل آماده شده این بازی جاوا و بصورت ۳بعدی برای گوشی های تحت جاوا دارای رزولوشن 320×240 پیکسل که این بازی موبایل را می توانید در  قسمت ادامه ی مطلب دانلود کنید .

دانلود:

حجم فایل: ۸۵۷ کیلوبایت

نظرات 4 + ارسال نظر
سینات پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی
شاید او حتی بگوید لایق من نیستی
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم

در انتظارتم ...

ایما پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

سینات پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ

حـرفی نـدارم ...
مـن حـاضـرم حـتی جـانم بـه لبـم رسـد ...! اگـر جـانم تـو بـاشی ...

@>—->——
@>—->—–
@>—->——

بی معرفت چرا گوشی تو خواب نمیدی!

کاش رویاهایمان روزی حقیقت می شدند
تنگنای سینه ها دشت محبت می شدند
سادگی مهر و وفا قانون انسان بودن است
کاش قانون هایمان یکدم رعایت می شدند
اشکهای همدلی از روی مکر است و فریب
کاش روزی چشمهامان با صداقت می شدند
گاهی از غم می شود ویران دلم
ای کاش بین دلها غصه ها مردانه قسمت می شدند

ایما پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

سینا

تکیه به شونه هام نکن
من از تو افتاده ترم
ماکه به هم نمی رسیم
بسه دیگه بزار برم
کی گفته که به جرم عشق
یه عمری پرپرت کنم
حیف تو نیست کنج قفس
چادر غم سرت کنم
من نه قلندر شبم
نه قهرمان قصه ها
نه بنده حلقه به گوش
نه ناجی فرشته ها
من عاشقم همینو بس
غصه نداره بی کسی
قشنگی قصه ماست
که ما به هم نمی رسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد