وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

اس ام اس و جوک های جدید اردیبهشت ماه

 یه ضرب المثلی هست که میگه :  
پشت هر مرد موفق یک پارتی کلفت هستش !در دست ظفر،  

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
تفنگ بادی داریم / شمشیر جهاد با کسادی داریم
سنجد بخورید جای آجیل مدام / امسال جهاد اقتصادی داریم

_¡¡¡¡¡|Π\___
‘=O¤¤¤¤O-’ 

 یه سایپا غضنفر ، فدات

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

_[]_|Π\_
‘-O—-O-’ 

 این سایپا بایک بشکه محبت قاچاق تقد یم تو باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

قابل توجه بعضی ها
بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها
نتیجه رودربایستی ای هستند  که «دوستت دارم» ها
ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خواستم بگم تو گلمی، دیدم تو خیلی بهتری
خواستم بگم تو ماهمی، دیدم تو خیلی قشنگ تری
خواستم بگم تو جونمی، دیدم از جونم عزیزتری
اصلا تو کارت سوخت منی!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
زَوَّجتُکَ نَفْسی فی المُدَّةِ الْمَعْلوُمَه عَلَی الْمَهْرِ الْمَعْلوُم …..»
بگو: «قَبِلْتُ» !
الان که اینو خوندی به ع قد موقت من در اومدی !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
یه روز معلم به شاگرداش می گه بچه ها بیاید بریم برای اومدن بارون دعا کنیم
بچه ها گفتن دعای ما که بر آورده نمی شه
معلم می گه چرا ، دعاهای شما بر آورده می شه
بچه هام گفتن اگه دعای ما بر آورده می شد تو الان مرده بودی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دیوانه اولی: کی اومدی؟
دیوانه دومی: پس فردا
دیوانه اولی: پس فردا که هنوز نیومده
دیوانه دومی: می دونم چون کار داشتم، زودتر اومدم !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بزرگترین حماقت انسان در زندگی, لبخند زدن به کسیه که ارزش لگدم
نداره…!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *موضوع انشا غضنفر اینا :
تا به حال احساس غیر قابل توصیفی داشته اید؟
آن را توصیف کنید !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گردوخاک میره تو چش غضنفر میره چلوی آینه تو چشمش فوت میکنه خانمش میگه دیوونه تو فوت نکن بزار اون فوت کنه.
غضنفر به بچه هاش میگه وقتی رفتم پرینت آب رو گرفتم می فهمم کدومتون
 بیشتر رفته دستش - ویی
!!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گر پیامک من ندادم سوی تو /  میکشم خجلت کنون از روی تو
من جهاد اقتصادی می کنم / واقعا کاری عبادی می کنم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *LLLLLLLأ|
-0-—--–0
این اتوبوس فقط خوشگلارو سوار میکنه
بیزحمت برو کنار بذار سوار شم!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مشترک گرامی در نظر داشته باشید پیامکهای دریافتی از دوستان و آشنایان را رو فقط نمیخوانند.بلکه جواب هم میدهند یا به زبان دیگر :.
.
.
ال اغ اس ام اس میدم جواب بده
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
روزی که بلا آمد و کس مرا تیمار نکرد / آنچه کردی تو به من هیچ ستمکار نکرد
گویا عشق شده سهمیه بندی که دگر / موتور قلب تو خاموش شد و کار نکرد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
می دونی حد فاصل خنده و گریه چیه؟
نمی دونی؟
دماغه!
* * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * *
شهین ومهین واقدس / چلوکباب هفت دست
پیچ گوشتى وانبردست / مخلصتیم ما دربست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خوش آن شبی که به پیش تو جان نثار کنم / برایت هر چه بخواهی بگو قطار کنم
اگر رضایت از اخلاق تو شود حاصل / شبی دو بوسه برای تو برقرار کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد