وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

وبلاگ تخصصی موبایل

ترفند | نرم افزار | بازی | اس ام اس | تم | زنگ موبایل

آهنگ کامل موسیقی متن فیلم پاپیون

آهنگ کامل موسیقی متن فیلم معروف و فوق العاده ی  پاپیون. موسیقی این فیلم را با الهام از پرواز یک پروانه ساخته شده. در هنگام شنیدن این موزیک انسان به وضوح می‌تواند حرکات بال پروانه و حس آزادی طلبی آن را حس کند. از این آهنگ زیبا در جشواره گرمی سال 1952 به عنوان موسیقی فیلم برتر تقدیر شد. این آهنگ بسیار زیبا مناسب و با کلاس ترین آهنگ برای گوشیهای شما عزیزان است. امیدوارم همچون من که همیشه برام تازگی داره از این موسیقی لذت ببرید.

دانلود - با حجم 2.0 مگابایت

پسورد و منبع : www.ir-tci.org

به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

ایما منم این آهنگو خیلی دوست دارم

سینات جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ

دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم ..............................................
دوست دارم .............................................دوست دارم ..............................................دوست دارم ..............................................دوست دارم ..............................................دوست دارم ..............................................

[ بدون نام ] جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

ممنون آقا سینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد